ANUNCI
Per Resolució de l’Alcaldia es va resoldre convocar el procés per seleccionar el personal que ha de formar part d’una Borsa de treball d’Administratiu/va de gestió de l’Ajuntament de Colldejou, grup C1, mitjançant concurs de valoració de mèrits, d’acord amb les bases que tot seguit es transcriuen:CONVOCATÒRIA I BASES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL D’ADMINISTRATIU/VA DE GESTIÓ DE L’ENS DE COLLDEJOU – CONCURS
Base 1a. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria i de les bases que la regulen és constituir una borsa de treball de personal laboral temporal, denominació “Administratiu/va de gestió”, grup C1, per cobrir vacants, substitucions i qualsevol altre tipus de contingència temporal d’aquest grup professional que es doni a l’Ens Colldejou. El personal que formarà part d’aquesta borsa serà seleccionat mitjançant concurs de valoració de mèrits, torn lliure.
El personal contractat temporalment tindrà assignades les retribucions bàsiques i complementàries segons el grup de classificació.
La present convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, a la Seu electrònica i Portal de Transparència de l’Ens.
La resta de publicacions del procés selectiu es realitzarà a la Seu electrònica de l’Ens en els termes establerts en aquestes Bases. No obstant això, a efectes informatius també es publicarà al web corporativa.
Les funcions del lloc de treball seran les corresponents per al grup professional de C1 i concretament les corresponents a la plaça amb codi 01.01.01 de la Relació de Llocs de Treball.
Les persones que participin en aquest procés selectiu, i el superin, formaran part de la borsa de treball. Es constituirà una llista de persones per ordre de la puntuació total obtinguda segons el resultat dels mèrits acreditats i valorats, la qual cosa determinarà l’ordre de prioritat en la crida de les persones candidates.
Base 2a. Gestió de la borsa
2.1. Constituïda la borsa, com a mitjans de crida a les persones candidates per a cobrir les contractacions de personal laboral temporal que sigui necessari, s’utilitzarà la comunicació telefònica i el correu electrònic. Es realitzaran dues trucades telefòniques en franges horàries diferents a intervals no inferiors a 1 hora, en el mateix dia o diferent, i es trametrà un correu electrònic. Tota comunicació entre l’Administració i les persones interessades que derivi de l’aplicació d’aquest procés s’efectuarà emprant l’adreça de correu electrònic i el telèfon facilitat a tal efecte, sent d’exclusiva responsabilitat de les persones candidates la seva inclusió a la sol·licitud de participació en aquest procés selectiu, així com, en el seu cas, la seva actualització (amb comunicació escrita adreçada a l’Ens).