EDICTE sobre aprovació de la llista provisional d'admesos i exclosos del procés de selecció per a la provisió en propietat de sis places d’auxiliar administratiu/iva de la plantilla de personal funcionari, mitjançant el sistema de concurs de mèrits i torn lliure, incloses en les ofertes públiques d'ocupació (OPO) per als anys 2017 (4), 2018 (1) i 2022 (1), subjectes al procés d’estabilització.
Atès que per Decret del Regidor delegat de l'Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2022009961 de data 25 de maig de 2022 es va aprovar la modificació de les Ofertes Públiques d'Ocupació de l'Ajuntament de Reus per als anys 2018, 2019 i 2020 i s'aprovà l'Oferta Pública d'Ocupació per a l'estabilització de l'ocupació temporal de l'Ajuntament de Reus per a l'any 2022.
Atès que en l'esmentada resolució s'inclouen sis places d'auxiliar administratiu/iva de la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d'Ocupació (OPO) per als anys 2017 (4), 2018 (1) i 2022 (1), subjectes al procés d'estabilització.
Atès que per Decret del Regidor delegat de l'Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2022022080 de data 15 de desembre de 2022 es van aprovar les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de la l'Ajuntament de Reus, incloses en les Ofertes Públiques d'Ocupació per a l'estabilització de l'ocupació, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, modificades per Decrets del Regidor delegat de l'Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2023000799 de data 18 de gener de 2023 i número 2023002974 de data 17 de febrer de 2023.
Atès que per Decret del Regidor delegat de l'Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2022022170 de data 16 de desembre de 2022, s'aproven entre altres les bases específiques que han de regir el procés de selecció, procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs de mèrits i torn lliure, per a la provisió en propietat de sis places d'auxiliar administratiu/iva de la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d'Ocupació (OPO) per als anys 2017 (4), 2018 (1) i 2022 (1), subjectes al procés d'estabilització.
Atès que les esmentades bases van ser publicades als butlletins oficials corresponents, al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament i a la web municipal http://www.reus.cat.
Atès que el termini de presentació de sol·licituds ha finalitzat el dia 2 de març de 2023.
Vist l'establert a l'article 54.e) del Decret núm. 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del Personal al servei dels ens locals i disposicions concordants i vistes les competències que estableix l'article 21.1 g) de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim local i l'article 53.1.h) del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya.
Vist el disposat a l'apartat sisè del Decret d'alcaldia número 2019017983 de data 27 de novembre de 2019.
Vist el que estableix la base tercera de les bases de la convocatòria i la reglamentació aplicable, i per Decret del Regidor delegat de l'Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2023006008 de data 21 de març de 2023, s'ha resolt :
Primer. Aprovar la llista provisional de persones admeses i excloses del procés de selecció per a la provisió en propietat de sis places d'auxiliar administratiu/iva de la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament de Reus, mitjançant el sistema de concurs de mèrits i torn lliure, incloses a les Ofertes Públiques d'Ocupació (OPO) per als anys 2017 (4), 2018 (1) i 2022 (1), subjectes al procés d'estabilització, que es publicarà al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, i quedarà exposada al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Reus i a la web municipal www.reus.cat.
Hi ha un termini de 10 dies hàbils, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, perquè les persones excloses puguin esmenar les deficiències o acompanyin els documents preceptius que n'han motivat l'exclusió.
Segon. Nomenar el tribunal de la selecció que estarà format per les persones següents:
Presidenta: Sra. Ana Belén Sánchez Monterroso (titular)
Sra. Anna M. Cepeda Molero (suplent)
Vocals: Sra. Ana Belén Medina Reche (titular)
Sr. Pedro Blasco Chabaud (suplent)
Sr. Francisco Barreras Marin (titular)
Sr. Carlos Marco Domènech (suplent)
Sra. Carmen Fernández Gahete (titular)
Sra. Aurora Ceres Pires (suplent)
Secretari: Sr. Gerard Juanpere Toral (titular)
Sr. Antonio Arenas Rodríguez (suplent)
Quan es donin les circumstàncies que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, els membres del tribunal hauran d'abstenir-se d'intervenir i ho hauran de notificar a l'autoritat convocant. Per aquestes mateixes circumstàncies, els/les aspirants podran recusar els membres del tribunal.
Reus, 22 de març de 2023
Jaume Renyer Alimbau
Secretari General