AJUNTAMENT DE SANTA BARBARA
ANUNCI
Per Decret de l’Alcaldia de data 31 de maig de 2024, s’aproven les bases específiques i la convocatòria del procediment selectiu per a la cobertura, mitjançant el sistema de concurs oposició, d’una plaça d’auxiliar administratiu de l’Ajuntament de Santa Bàrbara, en règim de personal laboral fix, i per a la creació d’una borsa de treball.S’adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria:
BASES QUE HAN DE REGIR LA SELECCIÓ MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ, TORN LLIURE, D'UNA PLAÇA D'AUXILIAR ADMINISTRATIU LABORAL, ESCALA D'ADMINISTRACIÓ GENERAL, SUBESCALA AUXILIAR, GRUP C, SUBGRUP C2, VACANT A LA PLANTILLA DE PERSONAL DE L'AJUNTAMENT DE SANTA BÀRBARA, I CONSTITUCIÓ DE BORSA DE REPOSICIÓ
PRIMERA. Objecte de la convocatòria
L'objecte d'aquesta convocatòria és la selecció, mitjançant concurs-oposició lliure d’una plaça d'auxiliar administratiu, que figura relacionada a la plantilla de personal de l'Ajuntament de Santa Bàrbara amb caràcter de personal laboral, enquadrada dins del grup C, subgrup C2, escala d'Administració General, Subescala Auxiliar, vacant.
Aquesta plaça correspon a l'oferta pública d'ocupació de l'any 2021, aprovada per la Junta de Govern Local en data 3 de febrer de 2021, i publicada en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona de data 05 de març de 2021 OVE 2021-01707, i al DOGC núm. 8.356 de data 04 de març de 2021.
Les funcions d'aquesta plaça seran executar funcions de caràcter auxiliar, d'acord amb les instruccions i la coordinació d'un superior i conforme els procediments establerts, que siguin necessàries pel correcte funcionament del seu àmbit adscripció. Són funcions del lloc de treball, entre d’altres, les següents:
- Atendre el públic o el personal de la Corporació municipal presencialment, telefònicament o telemàticament, realitzant les gestions que d'aquesta atenció es requereixi i informant sobre aquelles qüestions per les que estigui facultat i/o derivant cap a l'àmbit o persona que correspongui.
- Executar funcions d'auxiliar administratiu dins del seu àmbit d'actuació.
- Responsabilitzar-se de la tramitació administrativa i del seguiment dels expedients.
- Donar suport d'auxiliar administratiu divers.
- Concertar visites de les agendes del personal tècnic i col laborar en la gestió dels equipaments (reserva sales, etc).
- Gestionar bases de dades (incorporar documentació, depuració i manteniment, generació de llistats, etc).
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, d'acord amb els procediments establerts i la normativa en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Vetllar per la protecció de les dades de caràcter personal a les quals tingui accés i per l'aplicació de les normes de confidencialitat vigents a l'organització.