ANUNCI
Per Resolució de la Junta de Govern Local de 8 de maig de 2024 es va resoldre convocar el procés per seleccionar el personal que ha de formar part d’una Borsa de treball d’auxiliar administratiu/iva, mitjançant concurs de valoració de mèrits, d’acord amb les bases que tot seguit es transcriuen:Llorenç Torruella Ramiro
L’Alcalde
BASES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL D’AUXILIAR AMINISTRATIU/IVA. CONCURS DE VALORACIÓ DE MÈRITS, PROCEDIMENT DE MÀXIMA URGÈNCIA.
Base 1a. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria i de les bases que la regulen és constituir una borsa de treball de personal laboral temporal, denominació “auxiliar administratiu/iva” – grup C2, per cobrir vacants, substitucions i qualsevol altre tipus de contingència temporal d’aquest lloc de treball que es doni a l’Ajuntament de Prades.
El personal que formarà part d’aquesta borsa serà seleccionat mitjançant concurs de valoració de mèrits, torn lliure i s’ha de realitzar garantint el compliment dels principis constitucionals d’igualtat, mèrit i capacitat, recollits igualment en l’article 55 del Text refós de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
El procediment es tramitarà per la màxima urgència de l’art. 291 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
El personal contractat temporalment tindrà assignades les retribucions bàsiques i complementàries segons el grup de classificació.
La present convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, a la Seu electrònica i Portal de Transparència de l’Ens.
La resta de publicacions del procés selectiu es realitzarà a la Seu electrònica de l’Ajuntament de Prades en els termes establerts en aquestes Bases.
Les funcions del lloc de treball seran les corresponents al grup de classificació d’auxiliar administratiu/iva i concretament les següents:
- Atendre el públic o el personal de la corporació municipal presencialment, telefònicament o telemàticament, realitzar les gestions que d'aquesta atenció es requereixi i informar sobre aquelles qüestions per les que estigui facultat i/o derivar-les cap a l'àmbit o persona que correspongui.
- Executar funcions de suport administratiu dins del seu àmbit d'actuació:
o Donar suport administratiu en la tramitació d'expedients administratius i realitzar el seguiment de la documentació corresponent.