ANUNCI
Per Decret de la Presidència de l’Entitat Municipal Descentralitzada de Picamoixons, núm. 63/2024, de data 10 d’abril, es va resoldre convocar procés per a la selecció mitjançant concurs-oposició, torn lliure, d’una plaça d’auxiliar administratiu, amb caràcter de personal laboral fix, grup C, subgrup C2 (equivalent al grup C, subgrup C2, professional d’auxiliar administratiu de personal funcionarial), vacant a la plantilla de personal d’aquests Ens, d’acord amb les bases que tot seguit es transcriuen:“CONVOCATÒRIA I BASES DEL PROCÉS SELECTIU MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ, TORN LLIURE, D’UNA PLAÇA DE PERSONAL LABORAL FIX D’AUXILIAR ADMINISTRATIU DE L’ENS ENTITAT MUNICIPAL DESCENTRALITZADA DE PICAMOIXONS
Base 1a. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria i de les bases que la regulen és la selecció, mitjançant concurs-oposició, torn lliure, d’una plaça d’auxiliar administratiu, amb caràcter de personal laboral fix, grup C, subgrup C2 (equivalent al grup C, subgrup C2, professional d’auxiliar administratiu de personal funcionarial), vacant a la plantilla de personal d’aquests Ens.
La plaça té assignades les retribucions bàsiques i complementàries segons el grup/subgrup de classificació.
La present convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, a la Seu electrònica i al Portal de Transparència de l’Ens. Un extracte de la convocatòria es publicarà al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
La resta de publicacions del procés selectiu es realitzarà a la Seu electrònica de l’Ens en els termes establerts en aquestes Bases.
Les funcions del lloc de treball seran les corresponents al grup C, subgrup professional C2 i concretament les següents:
- Realitzar la supervisió operativa dels recursos assignats.
- Atendre el públic o el personal de la corporació municipal presencialment, telefònicament o telemàticament, realitzant les gestions que d'aquesta atenció es requereixi i informant sobre aquelles qüestions per les que la persona estigui facultada i/o derivant cap a l'àmbit o persona que correspongui.
- Executar funcions de suport administratiu dins del seu àmbit d'actuació:
· Responsabilitzar-se de la gestió i tramitació d'expedients administratius.
Confrontar la veracitat de la documentació presentada:
· Confeccionar la comptabilitat municipal: entrada d'operacions, modificacions de crèdit, etc.
· Realitzar el registre de factures, la seva comptabilització i el seu pagament.
· Revisar les nòmines del personal, les possibles incidències: altes, baixes, variacions de jornada, hores extres, etc. i les variacions de la nòmina confeccionades per la gestoria.
· Cobrament de taxes i preus públics: Llar d'infants, piscina municipal, etc.
· Elaborar documents de caràcter administratiu amb autonomia.
· Registrar, ordenar, classificar, derivar i arxivar documents, correspondència i correus electrònics.
· Inventariar materials, béns i tot tipus d'equips de la unitat organitzativa d'adscripció.
· Efectuar tasques ofimàtiques, de reproducció de documentació i d'informació, fotocòpies, etc.
· Elaborar i mantenir actualitzades les bases de dades i els sistemes d'arxiu.