ANUNCI
BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÈS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL OBERTA PERMANENT DE PERSONAL ADMINISTRATIU, PER A COBRIR FUTURES CONTRACTACIONS DE CARÀCTER TEMPORAL DE LA DIVISIÓ D’AIGÜES DE REUS, REUS SERVEI S MUNICIPALS.1 .- Objecte de la convocatòria.
L'objecte d'aquestes bases és la regulació del procés selectiu per a constituir una borsa de treball de personal adm inistratiu, per a proveir possibles substitucions, o altres necessitats tem porals de la divisió Aigües de Reus, RSM, SA. La borsa de treball constituïda d'acord am b aquesta convocatòria estarà perm anentm ent oberta, tant per a noves inclusions a la llista de candidats/ es, com per a l'aportació de m èrits o la seva actualització, sense perjudici de l’establim ent de les datesconcretes de tall que s'estableixin per a l'aprovació de les llistes definitives. El lloc de feina és el corresponent al grup professional 2A, referenciat al Conveni autonòm ic sectorial vigent en aquest m om ent. Les funcions que es poden desenvolupar dins del lloc de treball són les següents (amb caràcter enunciatiu i no exhaustiu):
FUNCIONS BÀSIQUES
- Tasques administratives genèriques:
o Realitzar tasques adm inistratives per al funcionam ent diari de les diferents Àrees.
o Tractam ent i gestió de la docum entació: registre d’entrada i sortida de documents, arxiu de la documentació generada, tramitació de correspondència i paqueteria interna i externa.
o Suport administratiu sobre expedients físics o electrònics: introducció de dades als sistem es d'inform ació; creació d'arxius ofim àtics; arxiu, manipulació, reproducció i trasllat d'expedients i documents; confecció d'expedients; registre de docum ents; control de material i expedients; preparació d'espais.
o Ús de l'ordinador i del sistema operatiu i navegació i comunicació al món digital, correu electrònic i de tractam ent de la inform ació escrita i num èrica (word, excel). o Atendre i gestionar les peticions presencials, telefòniques i telem àtiques dels clients, tot introduint-les dins el sistema inform àtic: tràmits de contractació, inspeccions, consultes i sol·licituds, queixes i reclamacions... Em etre avisos i ordres de servei per als operaris / inspectors i fer seguim ent.
o Realitzar el seguim ent d’avisos interns generats pel departam ent i tam bé el seguim ent de les inspeccions tècniques.