ANUNCI
Per acord de Junta de Govern Local de data 6 de novembre de 2023, s’aproven les bases i convocatòria, per procediment d’urgència, mitjançant concurs oposició lliure, per a la constitució d’una borsa de treball de funcionaris interins Auxiliars Administratius, amb grup de classificació C2, per cobrir de manera àgil i ràpida vacants, substitucions i qualsevol altre tipus de contingència temporal d’aquest grup professional que es doni a l’Ajuntament de l’Aldea. S’adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria:BASES QUE REGIRAN, PER PROCEDIMENT D’URGÈNCIA, EL PROCÉS SELECTIU SISTEMA DE CONCURS - OPOSICIÓ LLIURE PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL D’AUXILIARS ADMINISTRATIUS, FUNCIONARIS INTERINS DE L’AJUNTAMENT DE L’ALDEA. PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L’objecte d’aquesta convocatòria és la selecció, per procediment d’urgència, mitjançant sistema de concurs - oposició lliure per a la constitució d’una borsa de treball de funcionaris interins Auxiliars Administratius, amb grup de classificació C2, per cobrir de manera àgil i ràpida vacants, substitucions i qualsevol altre tipus de contingència temporal d’aquest grup professional que es doni a l’Ajuntament de l’Aldea. Les característiques encomanades al lloc són: Denominació: Auxiliar Administratiu/va Grup: C2 Nivell: 14 Retribució bruta anual: 24.303,02 € Horari: Jornada completa (37,5 hores setmanals)
SEGONA. FUNCIONS PRINCIPALS DEL LLOC DE TREBALL
Les funcions del lloc de treball seran les corresponents al Grup de classificació C per al grup de C2 i concretament les següents:
• Tramitar expedients administratius i realitzar el seguiment de la documentació corresponent:
• Tramitar expedients administratius en matèria de subvencions (Diputació, Generalitat de Catalunya,...): Sol·licitar, justificar i controlar les subvencions que es concedeixen a les entitats municipals. Informar a les entitats i comerços del municipi d'aquelles subvencions que els pugui ser d'interès.
• Consultar els diaris oficials, per buscar convocatòries de subvencions a les que poderse acollir.
• Tramitar el Registre d'Empreses Municipals: altes, baixes, enviament de documentació, etc.
• Proporcionar suport administratiu a les diferents regidories:
• Col·laborar amb la Regidoria d'Esports en controlar administrativament l'ús públic dels equipaments esportius municipals.
• Regidoria d'Acció Comercial, Foment a les Persones i Turisme.