ANUNCI sobre aprovació de les bases i convocatòria d'una borsa de treball d'auxiliars administratius/ives.
La Junta de Govern Local, en sessió extraordinària i urgent de data 16 de març de 2023, ha aprovat les bases per a la creació, mitjançant concurs-oposició lliure, amb caràcter d'urgència, d'una borsa de treball d'auxiliars administratius/ves de l'Ajuntament de Roquetes, que es transcriuen a continuació, i la convocatòria corresponent.
BASES PER A LA CONSTITUCIÓ, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ LLIURE, AMB CARÀCTER D'URGÈNCIA, D'UNA BORSA DE TREBALL D'AUXILIARS ADMINISTRATIUS/VES DE L'AJUNTAMENT DE ROQUETES
Per demanar qualsevol informació relativa als processos de selecció, les persones interessades poden adreçar-se al web municipal http://www.roquetes.cat, apartat "Treballa a l'Ajuntament", i a l'e-tauler. També es poden fer consultes, única i exclusivament, mitjançant el correu electrònic Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla.
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
1.1. La constitució, pel sistema de concurs oposició lliure, amb caràcter d'ùrgència, d'una borsa de treball d'auxiliars administratius/ves, per a possibles vacants enquadrades en l'Escala d'administració general, Subescala auxiliar, Subgrup C2, amb les retribucions que corresponguin, d'acord amb els annexos de personal (RLT en elaboració) i legislació vigent.
1.2. Règim: Funcionarial i laboral, indistintament.
1.3. Característiques de la jornada, en funció del lloc de cobertura.
1.4. Les funcions generals i bàsiques que comporta la plaça d'auxiliar administratiu/va són, entre d'altres:
- Atendre el públic, personal i, telefònicament, en tot allò que sigui de la seva competència, derivant a altres àmbits o administracions, en cas que sigui necessari.
- Responsabilitzar-se de la tramitació administrativa, i del seguiment dels expedients.
- Preparar escrits i acords, així com la documentació necessària relativa a expedients propis del seu àmbit de treball, segons les instruccions donades pel/la superior.
- Comprovar i requerir, si s'escau, la documentació necessària per a la tramitació dels expedients.
- Encarregar-se i inventariar el material fungible de l'Àrea.
- Donar suport administratiu divers.
- Concertar visites de les agendes del personal tècnic i regidor/a de l'Àrea, i col·laborar en la gestió dels equipaments (reserva sales, etc).
- Registrar, classificar i distribuir l'entrada i sortida de correspondència i documentació.
- Confeccionar els models/estàndards de documentació per a ús intern i extern.
- Col·laborar en el disseny i manteniment dels procediments administratius de l'àmbit, aportant propostes de millora, si s'escau.
- Utilitzar les eines informàtiques necessàries, per tal de donar resposta a les necessitats de l'àmbit organitzatiu.
- Realitzar i supervisar, d'acord amb les directrius rebudes, la recollida de dades necessàries per mantenir i actualitzar l'arxiu, i les bases de dades informàtiques.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant, adequadament, els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Adoptar, en el tractament de dades de caràcter personal, les mesures d'índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà, fins i tot, una vegada acabada la seva relació funcionarial/contractual amb l'Ajuntament de Roquetes.
- I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes, en l'àmbit del desenvolupament administratiu, i de la natura del departament, en relació a les necessitats justificatives del corresponent nomenament o contractació.
Actualment, la relació de llocs de treball es troba en procés d'elaboració.
1.5. La borsa de treball tindrà una durada màxima de 2 anys a comptar des de la seva constitució, d'acord amb l'article 95.2 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.