ANUNCI
AJUNTAMENT DE VALLS
Per Acord de Junta de Govern Local de 1 de desembre de 2022 s'aproven les següents bases específiques i convocatòries corresponents a places incloses en l'Oferta pública d'ocupació per a l'estabilització de l'Ajuntament de Valls publicada en el BOPT de 24 maig de 2022 i en el DOGC de 25 de maig de 2022.
Les Bases generals que regulen els processos de selecció de l’Ajuntament de Valls per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública estan disponibles íntegrament en la seu electrònica de l’Ajuntament i al BOP Tarragona i DOGC de 20 d’octubre de 2022, de conformitat amb les disposicions establertes en la Llei 20/2021 de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública.
Les sol·licituds per prendre part en aquests processos de selecció s’han de presentar dins el termini improrrogable de 20 dies naturals a comptar des de l’endemà de l’última publicació de l’anunci de les convocatòries al DOGC i/o BOE. Els successius anuncis relatius a aquestes convocatòries, quan procedeixi de conformitat amb les bases aprovades, es faran públics a través de la seu electrònica de la corporació ( https://seu.valls.cat/)
BASES ESPECÍFIQUES I CONVOCATÒRIA QUE HAN DE REGIR LA COBERTURA EN RÈGIM FUNCIONARI DE CARRERA DE TRES PLACES DE TÈCNIC/A D’ADMINISTRACIÓ GENERAL( CONV001-CM-F-3TAG)
PRIMERA. Objecte de la convocatòria L’objecte d’aquestes bases és la regulació dels aspectes que han de regir la convocatòria excepcional i el procés de selecció de personal funcionari de carrera d’aquest Ajuntament pel sistema de concurs per torn lliure, que es realitzarà un sol cop, emparats en la Disposició addicional sisena i/o vuitena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública per a les següents places: 3 places de la escala d’administració general, tècnic/a superior d’administració general amb retribució de grup de titulació corresponent al grup/subgrup A1 segons l'article 76 de la Llei 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s’aprova el text refós de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, amb complement de destinació 25 i complement específic nivell corporatiu salarial 22, vinculat al codi RLT 12004. La plaça està inclosa en l'Oferta pública d'ocupació per a l'estabilització de l'Ajuntament de Valls publicada en el BOPT de 24 maig de 2022 i en el DOGC de 25 de maig de 2022.
SEGONA. Requisits de les persones candidates A més a més dels requisits exigits a les les bases generals que regulen els processos de selecció de l’Ajuntament de Valls per a la reducció del a temporalitat en l’administració pública local, disponibles a l'e-tauler de la corporació i al Butlleti Oficial de 20 d’octubre de 2022, les persones aspirants han de complir els requisits següents el darrer dia del termini de presentació de les sol·licituds:
a) Estar en possessió de la titulació de Grau universitari o Llicenciatura en Dret o equivalent o estar en condicions d’obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. En cas l’equivalència l’haurà d’aportar l’aspirant mitjançant un certificat expedit a aquest efecte per l’administració competent en cada cas.
b) Posseir el certificat de coneixements de nivell suficiència de català C1 de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent.