ANUNCI de convocatòria i bases en el marc del procés d'estabilització d'ocupació temporal.
Per Resolució de l'Alcaldia de l'Ens de Duesaigües de data 19/12/22 es va resoldre convocar procés per a la selecció de 1 plaça Auxiliar Administratiu, amb caràcter funcionarial de carrera de l'Ens de Duesaigües, en el marc del procés d'estabilització de l'ocupació temporal. Escala: Administració general, Subescala: Auxiliar, Grup i subgrup: grup C, subgrup: C2, mitjançant concurs-oposició, torn lliure, vacant/s a la plantilla de personal d'aquest Ajuntament, d'acord amb les bases que tot seguit es transcriuen:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA EXCEPCIONAL DEL PROCÉS D'ESTABILITZACIÓ DE L'ENS DUESAIGÜES, PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA, SISTEMA DE CONCURS, TORN LLIURE, EN EL MARC DE LA DISPOSICIÓ ADDICIONAL SISENA DE LA LLEI 20/2021, DE 28 DE DESEMBRE, DE MESURES PER A LA REDUCCIÓ DE LA TEMPORALITAT EN L'OCUPACIÓ PÚBLICA
Base 1a. Objecte
L'objecte d'aquestes bases és la regulació dels aspectes que han de regir la convocatòria excepcional i el procés de selecció de personal funcionari de carrera d'aquest Ens, en el marc dels processos d'estabilització d'ocupació temporal emparats en la disposició addicional sisena i/o vuitena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.
Les places objecte d'estabilització es convoquen, amb el referit caràcter excepcional, i d'acord amb el previst en l'article 61.6 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, pel sistema de concurs, que es realitzarà per un sol cop.
El procés selectiu del concurs de mèrits es fa per torn lliure i s'ha de realitzar garantint el compliment dels principis constitucionals d'igualtat, mèrit i capacitat, recollits igualment en l'article 55 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
Les places estan incloses en l'Oferta pública d'ocupació per a l'estabilització publicada en el BOPT de 29 de març de 2022 i en el DOGC núm. 8661 de 5 de maig de 2022.
Les característiques de les places objecte d'estabilització d'aquesta convocatòria, són les següents:
PLAÇA: Auxiliar Administratiu/iva
Règim jurídic: funcionarial
Àrea/Unitat: Serveis Secretaria – Intervenció
Codi Relació de llocs de treball: 01.01.02
Escala: Administració general
Subescala: Auxiliar
Grup i subgrup: grup C, subgrup: C2
Titulació exigible: Títol de graduat en ESO o equivalent
Habilitació DA 6a Llei 20/2021
Torn de reserva discapacitats: No
Jornada: Ordinària
Funcions: Realitzarà les funcions pròpies del lloc de treball al qual està vinculada
- Realitzar la supervisió operativa dels recursos assignats.
- Atendre el públic o el personal de la corporació municipal presencialment, telefònicament o telemàticament, realitzant les gestions que
d'aquesta atenció es requereixi i informant sobre aquelles qüestions per les que estigui facultat i/o derivant cap a l'àmbit o persona que
correspongui.
- Executar funcions de suport administratiu dins del seu àmbit d'actuació:
· Registrar d'entrada i sortida els documents de l'Ajuntament.
· Tramitar expedients administratius i realitzar el seguiment de la documentació corresponent:
· Confeccionar la comptabilitat municipal: entrada d'operacions, modificacions de crèdit, etc.
· Tramitar els expedients administratius relacionats amb les plusvàlues i les seves liquidacions (interpretar escriptures, introduir dades a
l'aplicació informàtica, generar liquidacions i tancar remeses, etc.)
· Tramitar expedients administratius en matèria de subvencions (Diputació, Generalitat de Catalunya, etc).
· Tramitar el Padró d'Habitants municipal: realitzar altes, baixes, modificacions, gestió d'errors, xifra oficial, etc. Expedir volants i certificats
d'empadronament.
· Tramitar el Padró tributari d'aigua, brossa i clavegueram i guals: modificacions, domiciliacions, reclamacions i tramitar incidències.
· Tramitar el Padró del Cementiri municipal: realitzar altres, baixes, modificacions, venda de nínxols, actualització llibres i estat del cementiri,
canvi de titularitat de nínxols, etc.
· Tramitar les altes al cens d'animals de companyia i expedir les llicències municipals de tinença i conducció de gossos potencialment
perillosos.
· Tramitar l'expedient per a la concessió de les targetes d'aparcament de vehicles per a persones amb mobilitat reduïda.
· Tramitar les autoritzacions dels espais públics, així com controlar i coordinar l'ús de les diferents sales municipals.
· Donar d'alta a la plataforma de BASE-Gestió d'Ingressos, l'Impost sobre construccions, instal·lacions i obres, taxes i fiances de les
llicències d'obres, primera ocupació via pública, modificacions bancàries, altes i canvis de nom a la plataforma.
· Realitzar trameses electròniques de permisos per a la realització d'activitats amb risc d'incendi forestal i comunicació de crema.
· Redactar documents amb certa autonomia d'acord amb les instruccions rebudes i els models subministrats.
· Registrar, ordenar, classificar, derivar i arxivar documents i correspondència.
· Inventariar materials, béns i tot tipus d'equips de la unitat organitzativa d'adscripció:
· Controlar, administrar i encarregar el material d'oficina, higiènic i consumibles, tant de les oficines com dels edificis de titularitat
municipal.
· Efectuar tasques ofimàtiques, de reproducció de documentació i d'informació, fotocòpies, etc.
· Elaborar i mantenir actualitzades les bases de dades i els sistemes d'arxiu:
· Preparar i realitzar el seguiment de diverses bases de dades: cementiri, llicències urbanístiques, piscina, activitats culturals, menjador
escolar, etc.
· Realitzar tasques de suport bàsic al personal superior jeràrquic i a l'equip tècnic recercant informació i recopilant antecedents documentals.
· Utilitzar aplicacions informàtiques:
· Mantenir actualitzades la pàgina web de l'ajuntament, portal de transparència i les diferents xarxes socials de la corporació.
- Informar al personal superior jeràrquic sobre els resultats dels treballs efectuats.
- Col·laborar amb altres unitats organitzatives en aquells casos en què es requereixi una actuació conjunta.
- Revisar i proposar millores en les pròpies tasques. Proposar millores en el seu àmbit d'adscripció.
- Col·laborar, en situacions puntuals, en la realització de tasques del personal superior jeràrquic immediat dins del seu àmbit de gestió.
- Assistir i participar en reunions o grups de treball als quals sigui designat assumint el rol que li sigui requerit.
- I, en general, totes aquelles funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de gestió.
Les places tenen assignades les retribucions segons el grup i subgrup de classificació de personal funcionari.
La convocatòria es publicarà a la Seu electrònica i al Portal de Transparència de l'Ens.
Les bases i la convocatòria es publicaran íntegrament en el BOPT i en extracte en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i en el Butlletí Oficial de l'Estat. Als extractes constarà el BOPT en el què apareixen íntegrament publicades les bases.
La resta de publicacions del procés selectiu es realitzarà a la seu electrònica de l'Ajuntament, llevat que resulti preceptiva la seva publicació en diaris oficials.
S'ha tingut en compte l'establert en la disposició addicional quarta de la Llei 20/2021, del 28 de desembre, per la qual cosa es procurarà la reducció de terminis, l'acumulació en el mateix dia de les proves de català i castellà i la utilització de mitjans informàtics i telemàtics disponibles per agilitzar els processos selectius.