ANUNCI pel qual es fan públiques les bases i la convocatòria per proveir una plaça d'auxiliar administratiu/iva (escala d'administració general, subescala auxiliar, grup de funció C, subgrup de funció C2), adscrita a la Unitat d'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament del Morell.
D'acord amb el que disposen l'article 286.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya i l'article 92 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals, es dona coneixement del decret d'Alcaldia 1289/2022, de 23 de novembre, pel qual s'aproven les bases i la convocatòria per proveir una plaça d'auxiliar administratiu/iva (escala d'Administració General, subescala auxiliar, grup de funció C, subgrup de funció C2), adscrites a la unitat d'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament del Morell, la qual es transcriu a l'annex d'aquest anunci.
D'acord amb l'article 112.3 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals, es sotmeten simultàniament aquestes bases a informació pública durant 20 dies naturals, a comptar des de l'endemà de la seva publicació al DOGC, per al seu examen i presentació d'al·legacions.
- ANNEX –
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
És objecte d'aquesta convocatòria l'ocupació definitiva, mitjançant el sistema de concurs – oposició lliure, d'un lloc de treball d'auxiliar administratiu/iva adscrit a la Secretaria – Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament del Morell, identificat a la plantilla de personal amb el codi AUX.ADM 2, escala d'Administració General, grup de funció C, subgrup de funció C2.
SEGONA.- CARACTERÍSTIQUES DEL LLOC DE TREBALL
- Denominació dels llocs de treball: AUX.ADM.2
- Número de llocs convocats: 1
- Adscripció: Secretaria – Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà
- Règim jurídic: funcionari de carrera
- Escala: Administració General
- Subescala: auxiliar
- Classificació: subgrup de funció C2
- Retribucions: les fixades en el pressupost vigent
- Sistema de provisió: concurs – oposició lliure
- Horari de treball: de dilluns a divendres de 8:00 a 15:30 i els dimarts de 16:30 a 19:00.
TERCERA.- CONTINGUT FUNCIONAL DEL LLOC DE TREBALL
A més de les funcions específiques atribuïdes a aquest lloc de treball, les funcions generals són les següents:
- Atendre el públic o el personal de la Corporació municipal presencialment, telefònicament o telemàticament, realitzant les gestions que d'aquesta atenció es requereixi i informant sobre aquelles qüestions per les que estigui facultat i/o derivant cap a l'àmbit o òrgan que correspongui.
- Executar funcions administratives dins del seu àmbit d'actuació:
- Responsabilitzar-se de la gestió i tramitació d'expedients administratius. Confrontar la veracitat de la documentació presentada.
- Validar els certificats i les actes que es sotmetin a la signatura del Secretari.
- Elaborar documents de caràcter administratiu amb autonomia i d'acord amb la normativa general específica, així com d'altres documents necessaris per a la gestió i el seguiment de l'activitat del seu àmbit.
- Responsabilitzar-se, dissenyar, mantenir i fer el seguiment de les bases de dades i dels sistemes d'arxiu.
- Proporcionar suport administratiu al superior jeràrquic i a altres tècnics en l'elaboració i aportació d'informació, recopilació d'antecedents documentals i col·laborant en el seu tractament.
- Utilitzar aplicacions informàtiques.
- Informar al superior jeràrquic sobre els resultats dels treballs efectuats.
- Col·laborar amb altres unitats organitzatives en aquells casos en què es requereixi una actuació conjunta.
- Crear i mantenir els contactes i les relacions amb altres unitats organitzatives de la Corporació, altres Administracions Públiques així com entitats relacionades amb el seu àmbit competencial.
- Revisar i proposar millores en les pròpies tasques.
- Proposar millores en el seu àmbit d'adscripció.
- Col·laborar, en situacions puntuals, en la realització de tasques dels superiors jeràrquics immediats dins del seu àmbit de gestió.
- Vetllar per la protecció de dades de caràcter personal i actuar d'acord a criteris d'ètica i transparència.
- Assistir i participar en reunions o grups de treball als quals sigui designat assumint el rol que li sigui requerit.
- I, en general, totes aquelles funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes.