ANUNCI pel qual es fa pública l'aprovació de la convocatòria i les bases que han de regir el procés de selecció per a la creació d'una borsa de treball d'auxiliar administratiu/iva.
Per Decret d'Alcaldia núm. 2022/153, de data 18-11-2022, s'han aprovat les Bases que regulen el procés de selecció per a la creació d'una borsa de treball d'auxiliar administratiu/va, que tot seguit es copien literalment i es convoca l'esmentat procés selectiu:
“BASES QUE REGEIXEN EL PROCÉS DE SELECCIÓ PER LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL D'AUXILIARS ADMINISTRATIUS MITJANÇANT EL PROCEDIMENT DE CONCURS-OPOSICIÓ (GRUP C2) DE L'AJUNTAMENT DEL PLA DEL PENEDÈS
PRIMERA. OBJECTE
L'objecte d'aquestes bases és la selecció urgent, mitjançant concurs-oposició, per la creació d'una borsa de treball a l'Ajuntament del Pla del Penedès, d'auxiliars administratiu/va, de l'escala administració general, grup C2, amb una dedicació de jornada complerta.
Característiques essencials del lloc de treball:
- Titular: Ajuntament del Pla del Penedès
- Denominació de la plaça: Auxiliar administratiu/va
- Grup de classificació: C2
- Escala: Administració general
- Subescala: Auxiliar
- Règim: Personal Laboral
- Dedicació: Plena
- Forma de provisió: Concurs-oposició
Les funcions generals del lloc de treball d'auxiliar administratiu són:
- Preparar i recopilar documentació i introduir dades.
- Atendre les consultes dels ciutadans procurant la resolució de qualsevol qüestió municipal i proporcionar informació supra-municipal, en la mesura del possible, tant personalment com telefònicament.
- Gestionar el programa del registre municipal enregistrant la documentació d'entrada, per part del ciutadans, correspondència o altre i la documentació de sortida a lliurar directament als ciutadans, trametre per correu o altre.
- Atendre als ciutadans gestionant directament els afers a resoldre íntegrament des del departament d'atenció ciutadana.
- Gestionar el correu electrònic de la unitat i la correspondència.
- Redactar documents de caràcter administratiu (decrets, dictàmens, propostes, entre d'altres), així com altres documents necessaris per la gestió i el seguiment de l'activitat del seu àmbit.
- Sol·licitar i ocupar-se del manteniment del material de la unitat.
- Classificar, ordenar, arxivar i registrar el conjunt de documents de l'àmbit (expedients, convenis, decrets dictàmens o d'altres)
- Donar suport a la tramitació administrativa de l'àmbit.
- Prestar suport administratiu i operatiu de manera polivalent dins de l'àmbit.
- I d'altres de caràcter similar, que li siguin encarregades.
- Donar recolzament al Secretari/a i l'Interventor/a en la tramitació dels expedients administratius del seu àmbit de treball, realitzant tasques concretes de procediment, d'acord amb les instruccions rebudes i els models i els circuits establerts.
- Altes funcions de suport a l'àrea de Secretaria i Intervenció municipal en manteniment de base de dades i gestió expedients, associades a la normativa vigent.
SEGONA. REQUISITS DELS ASPIRANTS
Per prendre part en aquesta convocatòria, els aspirants han de complir els següents requisits:
a) Tenir nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea segons les normatives vigents i sens perjudici del previst a la legislació en matèria d'estrangeria vigent
b) Haver complert 16 anys i no superar l'edat màxima establerta per a la jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del títol de graduat o graduada en educació secundària, graduat o graduada escolar, tècnic o tècnica corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic o tècnica auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d'equivalent o superior.
d) Acreditar el coneixement de les dues llengües oficials a Catalunya. En el cas que els aspirants no acreditin algun dels nivells, hauran de realitzar una prova del nivell equivalent:
- Llengua catalana: nivell C1
- Llengua castellana: nivell C2
e) No patir cap malaltia ni estar afectat/da per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categoria.
f) No trobar-se incurs/a en causes d'incapacitat o incompatibilitat, senyalades als articles 36 i 37 del Reglament de Funcionaris d'Administració Local i Llei 53/1984 sobre incompatibilitats de funcionaris al servei de les administracions públiques.
g) No haver estat condemnat per cap delicte. No estar inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques, ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació, sempre que l'aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial.
Tots els requisits s'han de complir, com a màxim, el darrer dia de presentació de sol·licituds per formar part del procés selectiu.