RESOLUCIÓ de 21 de març de 2023, per la qual es declara desert l’accés a un lloc de treball del procés selectiu d'estabilització, mitjançant un sistema de concurs de mèrits, per accedir al subgrup C2 de personal funcionari de carrera del Síndic de Greuges (núm. de registre de la convocatòria 08).
Mitjançant la Resolució de 7 de desembre de 2022 es convocava, amb caràcter excepcional i per una única vegada, el procés selectiu d'estabilització per concurs de mèrits per accedir al subgrup C2 per a dues dotacions d'auxiliar administratiu/iva de personal funcionari de carrera del Síndic de Greuges relacionats a l'Annex 2 de la resolució esmentada (núm. de registre de la convocatòria 08), d'acord amb la disposició addicional cinquena del Reglament d'organització i de règim intern del Síndic de Greuges (DOGC núm. 8815, de 19.12.2022). Les dotacions es corresponen als llocs de treball d'auxiliar administratiu/iva de registre i recepció, i d'auxiliar recepcionista/xofer.
La base 7.2 d'aquesta convocatòria estableix que la puntuació màxima del procés de selecció és de 100 punts, i la puntuació mínima per superar-lo és de 60 punts en el total de mèrits. D'altra banda, la base 13 disposa que, en el cas de les persones aspirants que ja tinguin la condició de funcionàries interines del Síndic de Greuges del mateix subgrup respecte del qual han estat proposades per a nomenament, se'ls adjudicarà directament el lloc de treball que ocupen en règim d'interinitat.
En sessió de 15.03.2023, el Tribunal de Selecció d'aquest procés selectiu ha acordat proposar el nomenament de la persona aspirant que ha superat el procés de selecció per al lloc de treball d'auxiliar administratiu/iva de registre i recepció, i declarar desert l'accés al lloc de treball d'auxiliar recepcionista/xofer, atès que el candidat que optava per aquest lloc de treball no ha obtingut la puntuació mínima per superar el procés selectiu establerta en la base 7.2.
En ús de les atribucions que em confereix la normativa vigent,
RESOLC:
1. Declarar desert l'accés al lloc de treball d'auxiliar recepcionista/xofer en el procés selectiu d'estabilització, mitjançant un sistema de concurs de mèrits, per accedir al subgrup C2 de personal funcionari de carrera del Síndic de Greuges (núm. de registre de la convocatòria 05).
2. Ordenar la publicació d'aquesta resolució al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i fer-ne difusió a través del tauler electrònic de la seu electrònica del Síndic de Greuges de Catalunya i el portal de transparència de la institució.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant la persona titular del Síndic de Greuges en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la seva publicació, de conformitat amb el que preveuen l'article 77 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, i els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
De forma alternativa, les persones interessades poden interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació, d'acord amb els articles 1.3.a), 10.1.c) i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. En cas d'interposar un recurs potestatiu de reposició, no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que el primer no s'hagi resolt expressament o s'hagi desestimat per silenci.
Igualment, les persones interessades poden interposar qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.
Barcelona, 21 de març de 2023
Esther Giménez-Salinas i Colomer
Síndica de Greuges