ANUNCI
Per Decret d’Alcaldia núm. 2024-1335 de data 30 d’agost de 2024, s’han aprovat les bases i convocatòria del procés de selecció, per la creació d’una Borsa de treball d'Administratius/ves, funcionari interí C, subgrup C1, per cobrir les necessitats de recursos humans de l’Ajuntament de Constantí, mitjançant concurs-oposició, per via d’urgència, de l’Ajuntament de Constantí:BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL D’ADMINISTRATIU/VA, DE LA PLANTILLA DE PERSONAL FUNCIONARI DE L'AJUNTAMENT DE CONSTANTÍ, PER VIA D’URGÈNCIA
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L'objecte d'aquestes bases és la constitució d'una borsa de treball d’administratiu/va, grup C, subgrup C1, de la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament del Constantí, per a cobrir vacants, possibles substitucions o altres necessitats de caràcter temporal en el lloc de treball objecte de la convocatòria, per via d’urgència.
Denominació del lloc de treball: Administratiu/va
Adscripció: Oficines
Règim jurídic: Funcionari/a Interina
Grup de classificació: Administratius
Retribució: Segons normativa aplicable d’acord amb el seu règim jurídic
Horari laboral: L’horari laboral serà en funció de les necessitats del servei
Aquesta convocatòria es fonamenta en l’art. 94.2 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.
Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:
Funcions Generals:
- Tramitar i realitzar el seguiment dels expedients administratius, així com dels contactes amb tercers que aquests requereixen.
- Classificar i gestionar la informació i els documents administratius de l’àmbit, així com elaborar bases de dades i documents de treball facilitadors per a la tasca encomanada.
- Gestionar totes aquelles incidències que afectin a la gestió del personal del seu àmbit.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat (que es mantindran una vegada acabada la seva vinculació amb la Corporació).