ANUNCI
Per Resolució de l'Alcaldia 2024-305 de l'Ajuntament de Rodonyà de data 23 d'agost de 2024 es va resoldre convocar procés per a la selecció d'una plaça d'auxiliar administratiu/va, personal laboral fix, enquadrada en el Grup C2, mitjançant concurs-oposició, torn lliure, vacant a la plantilla de personal d'aquest Ajuntament, d'acord amb les bases que tot seguit es transcriuen:CONVOCATÒRIA I BASES DEL PROCÉS SELECTIU MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ, TORN LLIURE, D'UNA PLAÇA DE PERSONAL LABORAL FIX D'AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA, GRUP C2, DE L'AJUNTAMENT DE RODONYÀ
Base 1a. Objecte de la convocatòria
L'objecte d'aquesta convocatòria i de les bases que la regulen és la selecció, mitjançant concursoposició, torn lliure, d'una plaça d'Auxiliar administratiu/va, amb caràcter de personal laboral fix, grup C2, vacant a la plantilla de personal d'aquests Ens.
La plaça té assignades les retribucions bàsiques i complementàries segons el grup de classificació.
La present convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, a la Seu electrònica i al Portal de Transparència de l'Ajuntament. Un extracte de la convocatòria es publicarà al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
La resta de publicacions del procés selectiu es realitzarà a la Seu electrònica de l'Ajuntament en els termes establerts en aquestes Bases.
Les funcions del lloc de treball seran les corresponents al grup C2, i concretament les següents:
Atendre el públic o el personal de la corporació municipal presencialment, telefònicament o telemàticament, realitzant les gestions que d'aquesta atenció es requereixi i informant sobre aquelles qüestions per les que estigui facultat i/o derivant cap a l'àmbit o persona que correspongui.
- Executar funcions de suport administratiu dins del seu àmbit d'actuació:
Donar suport administratiu en la tramitació d'expedients administratius i realitzar el seguiment de la documentació corresponent:
Donar suport en tramitar expedients administratius d'urbanisme, contractació, patrimoni i subvencions, i realitzar el seguiment de la documentació corresponent.
Donar suport en confeccionar la comptabilitat: controlar els comptes corrents de l'ajuntament; confeccionar el registre de factures; previsions de tresoreria, saldos; realitzar pagaments; elaborar la documentació per fer les declaracions: IVA, IRPF, resum anual, informes de morositat, etc.
Donar suport en gestionar les taxes, preus públics i plusvàlues.