ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL DE SERVEIS I OBRES
ANUNCI
ANUNCI sobre l’aprovació de les Bases Especifiques del procés selectiu, mitjançant el sistema de concurs - oposició per a la constitució d’una borsa de treball d’administratius/ves. D’acord amb el que disposen l’article 57 i concordants del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de personal al servei de les entitats locals, es dona coneixement de la resolució del president de l’Entitat Pública Empresarial de Serveis i Obres- Nostreserveis, de 11 de juliol de 2024 pel qual s’aprova el les Bases Especifiques del procés selectiu, per a la constitució d’una borsa de treball de administratius/ves, el qual es transcriu a l’annex d’aquest anunci:BASES ESPECÍFIQUES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA CONVOCATÒRIA D’UNA BORSA DE TREBALL D’ADMINISTRATIUS/IVES MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS-OPOSICIÓ, PER TAL DE COBRIR NECESSITATS TEMPORALS DE L’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL DE SERVEIS I OBRES - NOSTRESERVEIS
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
La convocatòria té per objecte la selecció, mitjançant el sistema de concurs-oposició, de candidats/des per a la constitució d’una borsa de treball administratius/va de l’EPEL Nostreserveis, amb caràcter temporal, per tal de cobrir baixes de personal i les necessitats temporals de recursos humans de l’Entitat que es puguin produir amb les categories que es relacionen a continuació:
Denominació del lloc de treball: Administratiu/va
Adscripció: Àrea Administració
Règim jurídic: Laboral
Grup de classificació: AD4/Grup 4 conveni col·lectiu
Retribució: Segons conveni Col·lectiu
El procés selectiu es regirà per les presents bases específiques i per les bases generals reguladores dels processos de selecció de personal funcionari i laboral de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp i dels seus ens dependents, publicades al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona número 2296 de 20 d’abril de 2020 i al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya número 8079 de 6 de març de 2020.
2. FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL
Les funcions a realitzar són, a títol enunciatiu, i entre d’altres, les següents:
• Realitza tasques complexes de gestió administrativa.
• Es responsabilitza de la tramitació i impuls d’expedients administratius per tal de complir els terminis establerts i del seu control fins la seva finalització i arxiu.
• Elabora la documentació administrativa requerida per l’àrea on s’ubica el lloc de treball.