ANUNCI relatiu a la convocatòria del procés selectiu per la provisió de vuit places (un/a auxiliar administratiu/iva de gestió d'atenció a la ciutadania, un/a auxiliar administratiu/iva de gestió de secretaria, un/a auxiliar administratiu/iva de gestió d'intervenció tresoreria, quatre operaris/àries de neteja de dependències i instal·lacions municipals, i un/a auxiliar de biblioteca i telecentre) amb caràcter laboral fix, en el marc del procés d'estabilització i incloses en l’oferta d'ocupació pública per a l'estabilització de l'ocupació temporal.
Per Acord de Junta de Govern de data 25 de maig de 2022, l'Ajuntament de Riba-roja d'Ebre va aprovar la oferta pública d'ocupació per a l'estabilització de l'ocupació temporal en els termes habilitats per la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, de la qual se'n va donar publicitat de conformitat amb al disposat a l'article 91 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, l'article 70 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i l'article 57.2 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.
Mitjançant acord de la Junta de Govern Local, en la sessió celebrada el dia 16 de desembre de 2022, es van aprovar les bases específiques que han de regir els processos de selecció, en el marc del procés d´estabilització per a la reducció de la temporalitat en l´ocupació pública a l´Ajuntament de Riba-roja d'Ebre, pel sistema de CONCURS, torn lliure, en règim de personal LABORAL FIX.
En el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona de 29 de desembre de 2022 es publiquen íntegrament les bases del procés de selecció, de personal laboral per a la provisió definitiva mitjançant el procediment de concurs de mèrits i per a la creació d'una borsa de treball per a la contractació de personal temporal per a cobrir places vacants o substitucions, en règim d'interinitat.
La convocatòria, junt amb les bases específiques que regeixen el procediment s'han publicat íntegrament a la seu electrònica de l'Ajuntament de Riba-roja d'Ebre (www.riba-roja.cat) i al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona de data 29 de desembre de 2022.
Atès la obligatorietat que estableix la Llei 20/2921, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en el treball públic, de la qual se'n desprèn que la resolució d'aquests processos selectius haurà de finalitzar abans del 31 de desembre de 2024 i es modifica lleugerament el cronograma previst a la Base setena que preveu el desenvolupament d'aquest procediment, per avançar al primer semestre de 2024 les places següents:
- 1 plaça d'auxiliar administratiu/va de gestió atenció a la ciutadania – Codi: 01.01.02
- 1 plaça d'auxiliar administratiu/va de gestió secretaria - Codi: 01.01.03
- 1 plaça d'auxiliar administratiu/va de gestió intervenció tresoreria - Codi: 01.01.04
- 4 places d'operari/ària de neteja de dependències i instal·lacions municipals - Codis: 02.020.106, 02.020.107, 02.020.108 i 02.020.109.
- 1 plaça d'auxiliar de Biblioteca i Telecentre - Codi: 03.01.01.
El termini per a la presentació de sol·licituds de participació, atès la base quarta de les Bases començarà l'endemà d'aquesta publicació i durant el termini de vint dies hàbils.
La resta de notificacions i comunicacions relacionades amb aquest procés es faran públics a la seu electrònica municipal i al tauler d'edictes electrònic de a corporació, de conformitat amb l'establert a les bases i en els termes previstos a l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
Riba-roja d'Ebre, 12 de juliol de 2024
Antonio Suárez Franquet
Alcalde