AJUNTAMENT D’ALTAFULLA
EDICTE
Per Acord de la Junta de Govern Local de l’Ajuntament d’Altafulla de data 1 de juliol de 2024 (PRP2024/112) s’ha aprovat les bases específiques que han de regir la convocatòria 2024/TLL/F/03 – 3 agents de la policia local, les quals es transcriuen íntegrament a continuació:“BASES PER LA CONVOCATÒRIA DELS PROCES SELECTIU DE 3 PLACES D’AGENT DE POLICIA LOCAL, ESCALA D’ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA DE SERVEIS ESPECIALS DE LA PLANTILLA DE FUNCIONARIS DE L’AJUNTAMENT D´ALTAFULLA, PEL SISTEMA DE CONCURSOPOSICIÓ LLIURE (Convocatòria 2024/TLL/F/03-agent de policía local)
Base 1a.- Objecte de les bases, sistema de selección i funcions del lloc de treball.
Aquestes bases tenen per objecte la regulació del procediment per a l’accés, pel sistema de concurs oposició lliure de 3 places d'agent de la policia local, enquadrades en l'escala d'administració especial, subescala de serveis especials, escala bàsica, grup de titulació C1, dotades amb les retribucions que corresponguin d'acord amb la relació de llocs de treball i la legislació vigent.
Aquestes places han d’estar incloses a l’Oferta Pública d’Ocupació de l’any 2024. L’Ajuntament, d’acord amb allò previst amb l’article 69 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, es reserva el dret d’augmentar el nombre de places a cobrir, en funció de l’aparició de noves vacants entre la data d’aprovació de les bases i la data d’inici de les proves.
L’esmentat augment només es pot produir abans del començament de les proves i amb la prèvia adopció de l’acord per part de l’Alcaldia o regidor delegat que aprovi l’increment de les places a cobrir.
A l’efecte del que preveu el Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament d’accés, promoció i mobilitat de les policies locals, l’Ajuntament podrà considerar els aspirants d’aquesta convocatòria que hagin superat el procés selectiu però no hagin obtingut alguna de les places de funcionari/a de carrera convocades, per a la provisió amb caràcter interí de les situacions establertes en l’article 31.2 de l’esmentat decret així com per les suplències que es derivin de situacions d’IT o per les derivades de la conciliació de la vida personal, familiar i professional. En cada nomenament de funcionari interí s’establiran les circumstàncies de cessament i en tot cas el període de durada de l’interinatge en els supòsits previstos en l’article 31.2 apartats b), c) i d).
Les funcions a desenvolupar són les que els puguin ser encomanades d’acord amb la Llei 16/1991, del 10 de juliol, de les Policies Locals, el Reglament del Cos, aprovat per l'Ajuntament i altres normes de caràcter legal o reglamentari i s’exerciran en règim d’incompatibilitat.
Aquesta convocatòria es regirà pel Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament d’accés, promoció i mobilitat de les policies locals, que s'insereix en el marc normatiu de la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals de Catalunya, en concordança amb el text refós de l'Estatut Basic de l'Empleat Públic (TREBEP).