ANUNCI pel qual es fa pública l'aprovació de les bases que han de regir la selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició lliure, amb caràcter d'urgència, d'una borsa de treball d'administratius/ives, com a personal funcionari interí.
La Junta de Govern Local en sessió de data 22 de novembre de 2022, va aprovar les bases que han de regir la selecció, mitjançant el sistema de concurs-oposició lliure, amb caràcter d'urgència, d'una borsa de treball d'administratius/ves, per a possibles vacants, com a personal funcionari interí de l'Ajuntament de Roquetes, enquadrades en l'Escala d'administració general, Subescala administrativa, Subgrup C1.
Les sol·licituds per prendre part en el procés de selecció s'han de presentar al Registre General de l'Ajuntament, dins el termini improrrogable de 20 dies naturals, comptats des de l'endemà de la data de la darrera publicació.
També poden presentar-se en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic de les administracions públiques i concordants de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
BASES PER A LA CONSTITUCIÓ, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ LLIURE, AMB CARÀCTER D'URGÈNCIA, D'UNA BORSA DE TREBALL D'ADMINISTRATIUS/VES DE L'AJUNTAMENT DE ROQUETES
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
1.1. La constitució, pel sistema de concurs oposició lliure, amb caràcter d'urgència, d'una borsa de treball d'administratius/ves, per a possibles vacants, com a personal funcionari interí de l'Ajuntament de Roquetes, enquadrades en l'Escala d'administració general, Subescala administrativa, Subgrup C1, amb les retribucions que corresponguin, d'acord amb els annexos de personal (RLT en elaboració) i legislació vigent.
1.2. Característiques de la jornada, en funció del lloc de cobertura.
1.3. Missió: Realitzar tasques administratives, d'acord amb les instruccions del seu comandament superior i els procediments establerts per aconseguir la seva realització, en termes de fiabilitat.
1.4. Les funcions generals i bàsiques que comporta la plaça d'administratiu/va són, entre d'altres:
- Realitzar tasques administratives, que assegurin l'eficàcia i eficiència del servei.
- Redactar documents de caràcter administratiu, d'acord amb la normativa general i específica, així com altres documents necessaris per a la gestió i el seguiment de l'activitat del seu àmbit.
- Realitzar tasques administratives de tractament de textos, d'informació i reproducció de documentació de la unitat organitzativa d'adscripció, emprant qualsevol aplicació informàtica per tal de donar resposta a les necessitats del Departament.
- Mantenir actualitzades les bases de dades.
- Tramitar i/o realitzar els processos assignats per al seguiment de la documentació.
- Verificar la facturació de les despeses.
- Atendre al públic personal i telefònicament i realitzar les tasques administratives que se'n derivin.
- Organitzar la recepció i distribució de les trucades telefòniques.
- Confeccionar els arxius interns, fitxers i classificació de la documentació.
- Realitzar operacions comptables bàsiques.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant, adequadament, els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Adoptar, en el tractament de dades de caràcter personal, les mesures d'índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà, fins i tot, una vegada acabada la seva relació funcionarial amb l'Ajuntament de Roquetes.
- I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes, en l'àmbit del desenvolupament administratiu, i de la natura del departament, en relació a les necessitats justificatives del corresponent nomenament.
Actualment, la relació de llocs de treball es troba en procés d'elaboració.
1.5. La borsa de treball tindrà una durada màxima de 2 anys a comptar des de la seva constitució, d'acord amb l'article 95.2 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.